Tuesday 3 November 2015

Pasca Lelong : Servis Kami!!

Ada yg tertanya2 macam mana nak uruskan unit setelah menang??
Ada 2 peringkat.
1 - Proses pindah milik & permohonan loan
2 - Cuci, baiki dan cantikkan unit


Kami mempunyai lawyer dan banker sendiri yg boleh menguruskan proses pindah milik

hartanah yg dimenangi dan menguruskan permohonan loan dari beberapa buah bank terpilih. Tapi ini sekadar pilihan. Jika anda mempunyai lawyer atau ingin uruskan sendiri permohonan loan, tiada masalah. Boleh teruskan dan kami akan serahkan segala dokumen yg diperlukan kepada lawyer anda. Cuma nasihat kami, sebelum anda tetapkan bajet maximum utk bid hartanah dan bercadang utk memohon loan, semak dulu kelayakan pinjaman anda di bank pilihan anda. Ini untuk mengelakkan berlakunya sebarang masalah kelulusan loan setelah unit dimenangi.

Untuk mencuci, baik pulih, pemasangan dan cantikkan unit, kami juga menyediakan perkhidmatan tersebut. Anda boleh dapatkan service list dalam page kami. Hanya perlu check mana yg anda perlukan untuk siapkan unit yg anda menangi! But again, ini sekadar pilihan.. kalau anda nak uruskan sendiri pun tiada masalah..

Pesanan penaja : Ini hanya untuk rumah yg baru menang lelong melalui kami dan belum diduduki ya. Kalau nak kemas2 cuci2 rumah sendiri yg sedia ada tu, korang carik bibik la kalau malas nak kemas sendiri..hehehhee...
 


 

No comments:

Post a Comment